Товари магазину ЕкоКосметика - це
натуральна та якісна продукція.
Ми цінуємо вашу довіру та свою репутацію. Купуючи у нас, ви можете бути впевнені в оригінальності та високій якості продукції.
ЩО РОБИТИ ЯКЩО ТОВАР ПОШКОДЖЕНИЙ?
Оглянути товар на питання браку потрібно у відділенні служби доставки. Якщо він не відповідає параметрам замовлення, ми обов'язково зробимо заміну, або повернемо кошти.
ЗАМІНА БРАКОВАНОГО ТОВАРУ
Якщо
отриманий товар не підійшов, ви можете повернути його протягом 14 днів, за
умови дотримання статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»
Якщо
трапилося так, що перед початком експлуатації ви виявили видимий дефект або
недолік, наприклад, не працює дозатор, нещільна закупорка, отримали не повний
комплект замовлення, не засмучуйтесь, ми знаємо як це вирішити.
Зателефонуйте/напишіть нам у месенджер Viber/Telegram +38(097) 67 67 187 або на електронну пошту ekokosmetika.com.ua@gmail.com.
ЮРИДИЧНІ НОРМИ
ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ
➤ Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на
аналогічний у продавця, у якого він купувався, якщо товар не підійшов за
формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути
використаним за призначенням.
➤ Споживач має право на обмін / повернення
товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо
більший термін не озвучений продавцем.
➤ Обмін / повернення товару здійснюється, якщо він не був у використанні, обов'язково
збережений товарний вигляд.
➤ Якщо на момент обміну потрібного продукту немає в продажу, покупець може
повернути товар і вимагати назад кошти.
Ми високо цінуємо
довіру кожного свого клієнта, тому намагаємося зробити все для того, щоб
покупка будь-якого товару приносила Вам тільки позитивні емоції!